too bad for you.

Kvällen igår var väl lite smått galen kan jag säga, sen kan jag fortsätta med att jag rent ut sagt suger på att tända en jävla brasa i kaminen till bastun ni vet så det är varmt.
Efter bastu och lite fylla drog vi in i värmen, haha, till det riktiga huset och åt kladdkaka och sen sov vi. Det var fint det.
Idag när vi satt och åt frukost kom Jehovas vittne hit och lämna någon broschyr, förmodligen samma som Hanna hade fått: Har vi svar på livets stora frågor? typ.
Nu ska jag väl gå in och duscha så jag blir lite fräsch.
Senare ska jag åka till Hanna och chilla.

Nu ska jag duscha, sen läsa Sofis mode och chilla med mig själv. Chill haha.
Tittade på lite sommarbilder från fester och sånt, haha, fan va kul det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0