situationen är så sjuk.

Jag ska nog börja varje dag med dåligt för då blir det bra till slut. Idag var morgonen kass, men den dagen har fasen bara blivit bättre och bättre, uh uh. Keep up the good work säger jag bara. Kan nämna en grej: Våran tillfälliga rektor kom in med sveriges största skål med godis i och sa: - Här får ni! HALLÅ, kan man få en bättre rektor? Dock kommer vi bara ha han fram till sommarlovet typ :( Hans är tråkig! Jim is the good shit!

Har setat och laddat hem alla Saw-filmerna, så vid 9 kommer en blondie och en brunett hit och kikar dom med mig. Jag var först lite tveksam om jag skulle våga, men alltså, jag har ju redan sett 1an och 2an så vafan. Jag får helt enkelt sitta bakom en kudde om det skulle bli för illa. Är dock redan rädd så det här kan bli som det blir, haha. Känns ju inte lättare att ha ett helt hus ensamt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0