all my single ladies throw your hands in the air.

Äntligen. Vet inte om det var fel på publishme eller om det var mitt internet som var ute och cyklade, men det tog fan 10 minuter och komma in på Nytt inlägg.

Dagens låt: Nickelback - Gotta be somebody
Dagens frisyr: Lugg & en boll på huvudet
Dagens smink: Basen på huden, mascara, eyeliner, ögonbrynspenna
Dagens klädsel: Ljusa Tigerjeans, blå skjorta, svarta stövlar
Dagens händelse: Det har varit dött idag ska ni veta, haha
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Lårhöga stövlar som alla andra dagar :(
Dagens dricka: Kolsyrat vatten
Dagens köp: Inte ett skit (keep up the good work)
Dagens kärlek: Mandariner
Dagens humör: Trött & Glad

Japp, det var den det. Ska nog börja göra den där grejen någon gång i veckan, bara för skojs skull.
I alla fall så började jag 12.45 idag, tog en lång sovmorgon vill säga. Haha, nej men jag orkade inte med idrotten idag så jag gick drog mig upp vid 9 och skrev ett mejl till min idrottslärare att jag inte skulle komma. Hon har ej svarat, undra om hon är sur? Haha, vem vet.

De tre timmarna som jag närvarade i skolan gick jädrans fort faktiskt. När det var 4 minuter kvar till bussen skulle gå så gick jag ifrån skolan, småsprang lite och hann med. Annars brukar jag inte stressa till tåg eller buss för det är så drygt men den här gången orkade jag inte stanna i stan en timme.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

mandarinskalle :(

2008-11-13 @ 09:36:37
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sandra

jag throwar min hand föresten

2008-11-13 @ 10:58:02
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0