yeah, sure.

Idag var den sista arbetsdagen och det känns GÖTT! Under min lilla tid på jobbet har jag fått en annan syn på arbetslivet, i och för sig så visste jag inte så mycket men den är jobbig och det tar tid innan man får sina pengar. Inte ett dugg slappt någonstans. Dålig hy har jag också fått när jag har jobbat, eftersom att det är sådan disig luft där inne, det går inte ens att andas normalt, rena friheten att få frisk luft. Nu längtar jag till den 25e, kommer ha fett med cash.

Idag ska vi till västerås och våldgästa power meet, haha. Det kommer bli fint. Vet dock inte vad jag ska ha på mig än. Antar att jag inte kan ha shorts eller visa mina ben i alla fall, med tanke på alla fina myggbett jag lyckats rivit sönder, herregud :( Ser ut som jag har svinkoppor eller något sådant :o Usch o fy..

Nu väntas optikertid, kolla om jag har fått sämre syn än vad jag redan har, som jag har fått..

Nej nu måste jag duscha och fixa i ordning allt.
Är inte en blogg till för att man ska framföra sina egna åsikter osv? Tydligen inte enligt en av mina läsare, läs inte min blogg om du inte tycker om vad jag skriver, ingen som tvingar dig precis :)

hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0