Thinkin': "Why does this happen to me?"

Hello people!
What's up?
Jag ligger och halft snarkar i soffan till 2½ män, lagom trött man är. men det är kortvecka den här veckan och långhelg för Huldran (min klass namn för de som inte visste det) så det ser jag fram emot. Har dock ett ergonomi-arbete och lite opponering på ett par bilder som ska vara klart den här veckan så det är ju mindre kul. Men det ska vi nog ordna.

Blev stan igår för mig och Hanna. Jag köpte en jädrans massa kändes det som då, men just nu gör de inte det, skumt. Aja, jag köpte i alla fall två t-shirtar, torrschampo, strumpbyxor och lite mer stuffs.

Idag var det 4 dryga på tåget, höll på att kliva ur skinnet. De kastade plånböcker och shit, herregud.

Jag vill trääääääna........ Gör mig frisk :(



Seriöst skulle göra jääävligt mycket för 2 saker just nu!
Det ena är att åka utomlands, speciellt Thailand, snälla ge mig pengar för two tickets to thai?
Det andra talar jag inte om, hihi busig busis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0