thank u.

Eftersom vanliga explorer inte fungerade som det ska var jag tvungen att tanka hem Safari. Det här var ju mycket coolare än de andra tycker jag, höhö. Men jag var ju som sagt tvungen, jag kom inte in över huvud taget på bloggen i explorer och jag förstod att det var webbläsaren som skojade med mig. 

I alla fall så tänkte jag bara skriva ett snabbt inlägg nu för jag måste packa klart allt inför i morgon.
Åker till Sälen vid 12-taget ungefär. Familjen Andersson och Ahlström åker dit. Ser jag fram emot väldigt mycket faktiskt. 

Har inte packat klart än och jag måste sova snart om jag ska orka gå upp lite tidigt i morgon för att förbereda och allt. Kommer säkert glömma mycket saker men det får vi hålla tummarna på att jag inte gör... Känns som jag bara snackar skit... 

Aja, jag kommer väl inte uppdatera mycket mer än så här. Kommer hem nästa söndag!

God Jul hörrni! ♥ With lööööööve!



Kommentarer
Postat av: sandra

god jul och ha så kul :D

2008-12-20 @ 10:31:47
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0