if you like it, then you should put a ring on it.

Jag har ångest, idag igen. Var ju inte längesen jag skrev att jag hade det tidigare. I alla fall så vill jag vara 18, jag vill det så mycket att jag skulle kunna döda för att få vara det, to kill for helt enkelt. Varför skulle mina föräldrar jöka alldeles försent? Vafan.... Det är på sommaren man vill vara 18 helst, kommer jag vara det i sommar? Hell no.
Jag är även irriterad på att min pappa kunde handla på systemet när han var 15 år utan någon reaktion av de som jobbade. Herregud?
Jag vill även ha körkort och en egen bil, eller ja okej egen bil kanske inte är så viktigt men körkort? Det skulle kännas så skönt.

Jag vill alltså vara 18 år och ändå kunna gå på systemet. Det dröjer 9 månader innan jag fyller 18 och 33 månader tills jag får gå på systemet. Jag hatar att vänta.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0