här ligger ångest och prylar i drivor.

Vaknade för några timmar sedan. Gick upp och åt lite frukost och tittade klart på filmen vi hyrde igår men aldrig tittade på, haha. Jag och Hanna alltså. Vi drog till sura, hem till Stefan på fest i stället. Vi var jäkligt festsugna och när det förslaget kom upp kunde vi inte motstå längre, haha. Eller alltså, det var det enda alternativet för fest så. Det var skapligt mycket folk, festen dög helt enkelt. Vi var nyktra, så med lite alkohol i kroppen hade vi nog kunnat göra det lite roligare, haha.

När jag kom hem igår slog jag på filmen, vid halv4 kunde jag inte hålla upp ögonen längre så jag gick och la mig. Tittade som sagt klart på filmen idag. Fools Gold, antar att de flesta har sett den, men den var bra faktiskt.

Övervägde om jag skulle till gymmet idag, men kände att kroppen tog emot. Helt hängig och trött. Mamma var dock sugen men hon åkte inte heller.

Idag vill jag festa, röja lite, haha. Sen vakna som ett as i morgon, låter väl bra det?

Chiillllidill.

Föresten, min mor och far firar 20 års gifta idag, har köpt en chokladask som ingen av dem kommer äta upp så i slutänden kommer det vara jag som trycker i mig i lite god choklad. Jag hade planerat detta, jag är väl inte dum? Höhö.


Kommentarer
Postat av: josss

inge snyggare ;)

2008-12-15 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0