flashback to warm nights.

Okej, tänkte skriva ett litet inlägg sisåhär på kvällskvisten.

Igår var det som sagt ikea, träffade min nyfödda syssling, hihi så söt. Nu blev Hanna förvånad, hahaha. Men den här ungen sa inte ett knyst så det var chill.
Såg inga andra värda själar att nämna där, såg dock några kända ansikten, men som sagt inga som är värda att nämna, hehehe.

Efter ikea åkte jag till Sandra, vi spelade lite kort med Matte och sen bakade vi 2 ggr, haha. Först chokladbollar sen Scones, mums. Sen blev det film och läggdags.
Idag åkte jag till tandläkaren, usch och fy. Fick bedövning i hela käften och inte var det roligt att man inte kunde kontrollera drägglet som rann, haha. Nej usch.

Nu ligger jag i soffan och myser.

Puss hörrni!

Kommentarer
Postat av: hännie

de vart jag definitivt :D

2008-12-09 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0