Party.

Skolan nu. Vi sitter och har matte och det är väldigt mycket mer än tråkigt. Har prov nästa vecka så vi är tvungna att ha matte nu. Sjukt jobbig vecka i skolan nästa vecka.
God mat i skolan idag, kyckling och potatisgratäng, det gillar vi. I eftermiddag ska vi titta på filmerna som klassen har skapat under veckan. Haha, spännande.

Igår var jag till stan och köpte en ny pennkjol eftersom min är spårlöst försvunnen om någon har den skulle jag uppskatta om någon sa till. Ska byta den idag eftersom jag tog fel storlek. My bad.. Den rosa jackan var slut också så jag fick köpa den vita. På gina, ni vet.

Party ikväll, och jag är grymt taggad. Ni skulle ba veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0