fotosession.

Idag fick vi vårat efterlängtade sommarväder. 28 grader i solen, helt underbart. Jag och Sandra tog cyklarna och stack till forsen för att mysa och ta kort. Både jag och Sandra hade endast shorts och t-shirt på oss och vi frös inte mycket kan jag tala om. Bara då solen gick i moln och det var inte ofta.
Det blev rätt mycket kort på mig, eftersom Sandra är lite mer kameraskygg än vad jag är. Haha. Efter ett tag kom Linn också eftersom Sandra inte kunde få in någon bra inställning, för mig spelar det ingen roll men det är tydligen stort så jag la mig inte i det där riktigt, jag var mer ett testföremål. Tack tack, hahaha.
Efter vi varit där i några timmar och hunnit med att sola ett tag också cyklade vi till ica för att köpa glass. MUMS, det kittlade verkligen störtskönt i kistan.
Efter tag kom jag på att jag endast hade ätit frukost så jag cyklade hem och åt och sov en stund på det och nu sitter jag här. Jag förstår verkligen inte hur jag lyckas, så fort jag ska titta på tv och lägger mig ner eftersom det är så mycket skönare än att sitta så somnar jag. Var nog längesen jag såg ett helt tv-program.

I morgon börjar den efterlängtade skolan (yeah right). Jag är sjukt trött och skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills i morgon. Funderar faktiskt på att göra det, men frågan är om jag sabbar hela mitt nattrytm(eller vad man säger) då. Så jag funderar ett tag till. Måste hitta hostmedicin någonstans, snart hostar jag upp mina lungor eller något för jag har hostat konstant i en halvtimme nu. Kul.
Vi börjar med att dricka lite vatten.
LateRR

Kommentarer
Postat av: sandra

dagen har varit sjukt mysig, eller hela helgen dvs

2008-04-21 @ 01:26:13
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0