dddagen.

1 timme kvar av skolan sen är det 4 dagars lov. Kan inte bli bättre. Om ungefär 4 timmar bär det av till St. Sundby. Som sagt så är det riktigt skönt att komma bort, i alla fall några dagar.  Efter att vi kommit dit är det bara att sätta igång med att börja fixa oss, jag och Sandra. Eftersom alla andra av våra vänner där borta redan kommer att ha hunnit börja för längesen när vi kommer dit. Inte kunde dom vänta inte.

Nu sitter jag och gör någon engelskauppgift. Är bra taggad inför kvällen. Men nu ska jag sysselsätta mig med nånting. Ha det så kul ikväll allihopa, för det ska jag ha!! Infogar två bilder på mig och sandra. grrrrr

                                                    HIHI               
                                                    HAHA

Kommentarer
Postat av: sandra

kvällen kommer bli grryyyym

2008-04-30 @ 11:23:53
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0