assfuckin'hole.

Snoret rinner och det är så gott som stopp i min hals, jag har ju nyss vart sjuk (?) Nej jag ska fan inte bli sjuk, här ska knarkas halstabletter, nässpray och te. Jag ska inte ge mig, för jag vet att om man verkligen inte vill bli sjuk så blir man inte det. För jag kommer ihåg i 6an då jag skulle vara lucia och jag ska läsa nån dikt o sånt. Dagen innan hade jag ingen röst och jag var tvärnervös att det inte skulle hålla. Så jag satt igång med alla möjliga huskurer, te, varmt vatten med en halstablett i och allt möjligt, dagen efter mådde jag skitbra, halsonten var borta och rösten var tillbaka.

Mika - Happy Ending

Jag och Sandra hade bestämt att vi skulle ge oss ut och glassa i det fina vädret som det egentligen skulle bli idag. Jag hade kollat upp att det skulle bli nästan 16 grader varmt men det står bara 10 grader och det är moln överallt, solen syns inte ens. Där sprack det liksom.
Har nyss ätit lite frukost så nu är jag plättmätt.
Hanna och Sandra var här igårkväll. Gosh vad jag tycker om er. Vi såg på cabarén, jävlar vilka flashbacks man fick. Men jag ska fan ta i kontakt med den där kameramannen som har filmat, ska strypa honom. Han kunde inte filma för fem öre. Men i vilket fall som helst så var det riktigt sorgligt att se den.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0