Lets do it again.

Lyssnar på Skrillex och myser lite. Ska alldeles strax slänga på mig nå kläder och sticka till Cassandra, kaffe, cigg och snack väntar♥ Ska försöka hinna träffa alla min fina innan jag åker.
Steg upp halv 8 i morse, försov mig som tusan. Men jag hann tvätta allt ändå, en jävla tur. Kom in en tant vid 8 och sa att jag hade tagit hennes tid eeeeh what. Ställde oss vid bokningstavlan och tittade, vem hade rätt? Jo jag såklart. Ville bara hångarva åt henne, alla älskar verkligen mig där jag bor, jag känner det (HE HE).

Ikväll efter jobbet åker jag hem till Cicci där nästan alla tjejer är och myser lite med dom.♥

I morgon är jag ledig, vilken fest! Har 1000 grejer på listan jag ska hinna checka av innan dagen är slut.

På lördag jobbar jag mitt sista pass innan semestern, efter jobbet är Sandra redan hemma hos mig och ligger naken i min säng. Haha näärå! ♥

Som sagt, en hel del och göra innan jag får kliva på planet till Thailand och andas lite.
Föresten, skypade med Malin idag, HON ÄR INGE BRUN VA?? ÅNGEST! Ville bara hoppa in och krama henne, goooosen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0