hockeypulver hjärta.

6.00-16.00 befann jag mig på jobbet, förutom under en halvtimme som jag sprang iväg till um bara. Finns det nå värre än personalen på um i Hallsta? NE.
Jag drog en löpvända efter jobbet, efter 30 min klagomål till pappa, haha. Tog emot så jävla hårt och dra på sig träningskläder och gå ut och frysa innan man fick upp värmen, gaaah.

Åkte hem och tänkte att jag skulle laga mat, i stället lägger jag mig och sover i soffan och vaknar exakt 20.30, Grattis.

Nu ska jag ta en dusch och NEJ JAG HAR INTE DUSCHAT ÄN, JÄÄÄTTEÄCKLIGT JAJA.
Sen ska jag soooooova.

Igår höll jag bokstavligt talat att hugga av mig fingret, skönt? Nej. Lättad att jag inte hugg av fingret? Ja.
Jag är hårdare än allt och går runt utan plåster och visar ALLA att jag lyckats skära mig. Dock har det sina konsekvenser, som tidigare idag fick jag en hel satsumas i såret. Pappa sa: Förstå om det hade varit en citron, då hade det inte heller varit så kul. Och som för 2 minuter sen fick jag en dos hockeypulver i såret. Känner att jag lever i alla fall!
PUSS
Världens finaste kille. Jättegott med klubba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0