and pardon me if I'm a cocky prick.

Så jääääävla trött. Jag känner mig fan inte mänsklig när jag börjar 6 på morgonen.
Slutade 14.00 och tänkte ha världens effektivaste dag, startade med att åka och snacka lite skit med pappsen. Sen for jag till stan för att köpa present till en kille som fyller 2 år i morgon, blev inte en guldfisk som jag ville. Det blev något coolare!
Åkte sen hem, hade tvättid 17.00, tog en macka innan det. Slängde in några maskiner och gick upp och skulle börja städa men tänkte vila bara i 5 minuter som blev 60 minuter. Gaaah, blir så trött på mig.
Nu har jag slagit på pepplistan på spotify så nu ska jag väl kunna städa utan att lägga mig och vila någonstans. Samtidigt som jag springer ner till tvättstugan lite då och då. Vilken fredagkväll va? Oslagbart om ni frågar mig, möhö.
När jag väl är klar tänkte jag sticka till Ica för och handla något gott och kanske åka förbi och hämta nå käk, för jag tror knappast att jag orkar laga något.
Pussss :)
Thailand 09/10, ojojoj vad jag är i behov av lite värme just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0