I mean, you're so shy and I'm loving your tie.

Nyduschad och fräsch..
Måste kasta i mig lite mat, fixa mig och sen sticka till jobbet. Älskar att jobba kväll en fredag och lördag.

Håller på och bli sjuk igen, smärtar i hela halsen. VÄGRAR att bli sjuk igen, ska trycka i mig c-vitamin och allt vad det nu finns.

Igår gjorde jag allt att få tag på en bingolott när klockan var 19.45, det var även då jag kom på att jag verkligen ville spela också, haha. Det var slut ööööverallt.

Den här helgen blir bara lugn, orkar inte med något annat, har inte råd heller. Kommer krypa på knäna tills den 25e, rooooligt.

Nej nu ska jag käka, sen ska jag göra det jag hatar mest av allt ... föna håret.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite blondabella stuk på utseendet och klädstilen :)

2011-11-20 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0