denna fina söndag.

Vaknade upp och hade DYNG-ont i halsen, har haft det några dagar men försöker att inte känna efter så mycket.
Åkte och hämta en sliten vän, älskar när båda har sjuka berättelser en söndag. Lördagarna brukar ju vara rätt händelerika i mitt kompisgäng, haha! Jag var dock nykter igår men hade ändå lite roliga saker att berätta, hehehe.
Skyndade mig till mormor som har fyllt år, hon fick bland annat lite lotter: 6 dubbeltriss och typ 8 vanliga trisslotter och vann 50 spänn. KASST??!
Nu sitter jag och äter lite kvällsmat, mini-tapas. Mozzarella-sallad, pestopasta, olika salami och aioliiiii. Mumsigt..
Ska alldeles strax åka till Marie och Malin och mysa lite. Tar med mig lite choklad och bjussar på. Och Malin har beställt cheeseballzzzz så lär ju ta med det också.
Sitter i morgonrock så jag lär byta om först.
Ha en fin kväll, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0