onsdag.

TJA
Precis tittat klart på sista Greys, undra när det kommer ut nya avsnitt? Mest spännande ju. Lite sur är jag, börjar ta slut på avsnitt av alla mina favvo-serier. Sommaruppehåll kanske? Fan.
Funderar lite, hur kommer det sig att jag alltid går och lägger mig så sent? Ingen förklaring på det. Spelar ingen roll om jag börjar 6 eller 12, jag går i alla fall och lägger mig så sent som jag bara kan.
I morgon börjar till exempel 7 och ja vad är klockan nu? Alldeles för mycket!
Jag ger en eloge till er alla som kan gå och lägga sig innan 00.00, för det är nog något jag förmodligen aldrig kommer lyckas med.
Idag firade jag min fina lön på bästa sätt, en hamburgertallrik!
Var otrevlig mot en kund idag, har fortfarande dåligt samvete för det. Vet inte vad jag tänkte med riktigt, jag var jättestressad och hade hundra saker i huvudet och så kommer hon som inte har alla paddlar i vattnet och frågar dummaste frågorna. Förlåt!
Precis innan jag gick hem från jobbet så kommer en arbetskollega fram till mig och ger mig jättefin kritik. Sånt älskar man ju!
Nej nu ska jag sova, försöka i alla fall. Tillbaks till underbara jobbet i morgon!
Innan jag stack hemifrån i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0