what are words if you really don't mean them when you say them?

Jag har äntligen tagit mig i kragen och fixat bredband och då har jag bott här i 4 månader utan riktigt internet. Har kopplat in iphonen och snott internet därifrån men det går ju så otroligt segt, inget tålamod för sånt.
Förstår inte varför jag inte fixat bredbandet tidigare?! Har fiber och kopplar upp mig på nästan 100 mbit, går fort som satan.
När jag beställde bredbandet fick jag även hemtelefon på köpet, behöver bara betala för det jag ringer för. Haha, skapliga vuxenpoäng jag drog in där. Behöver bara fixa en telefon så är jag på g. Mitt hemnummer får ni fråga efter, höhö.
Idag solade jag en halvtimme, blev sjukt rastlös och orkade inte ligga kvar där så jag tog en tur med bilen till mormor och morfar och fikade lite. Sen åkte jag hem och tvätta, det håller jag på med fortfarande. Roligt!
Ska börja laga lite mat tänkte jag.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0