två sjuklingar i samma säng!

nu är det malin som skriver så ni vet,fast det kommer väl nästan alla fatta på alla stavfel,men jag skyller faktiskt på min dyxelexi eller hur det stavas? just nu ligger jag här i sängen och zara ligger bredvid och snarkar kanske ska ta lika fula bilder som hon gör på mig när jag sover.. vi har precis kollat på hiphip hora speciell film det där,han linus han är ju riktigt söt,försöker han ge en komplimang söt som han är så säger han gud vilka söta öron du har,och hon börjar ass garva lite taskig faktiskt,sen när han frågar om hon vill ha saft han ba eller ja mena cola hon ba nej det är bra och så säger han asså jag vet inte varför ja sa saft utan mamma kommer in när jag är med polarna och så frågar hon (på löjligt sätt)vill ni ha saft.. okej slut pratat om filmen.. ska strax sova ja med ser lite frästande ut när zara ligger så sött och sover.. får se till och sova innan zara börjar gå i sömnen och prata i sömnen,ska berätta en gång innan jul tror jag de var satt jag i vardagsrummer uppe hos zara ni som har vart hos henne vet ju att hennes sovrum ligger bredvid vardagsrummet och där satt jag och zara sov för hon skulle jobba kl kanske var 3 på natten zara hade kanske sovit sen 1 så ställer hon sig i dörren och kollar på mig så säger jag zara du skrämmer mig då börjar hon mummla och kolla på sina fötter sen gick hon och la sig,jag kan ju säga att jag var nära på att gå och lägga mig mellan ann och jonny!!

thank god i have a frend like you!!!

du är min bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0