sliten söndag.

Jag sitter i min soffa med stora hörlurar och lyssnar på lugna favoriter. Jag mår illa av att titta hur det ser ut här uppe, det blev lite förfest här innan vi drog till stan. De tre ridvännerna och så jag. Haha!
Linn skjutsade oss till stan, och vi tog oss in på bmb.
Kom hem strax efter 4 i morse, tittade på ett avsnitt av cougar town sen somna jag. Förstår inte varför jag fick för mig att titta på det när jag var dötrött och full.
Joanna ringde och väckte mig i morse som kom hit och berätta om hela hennes äventyr inatt, haha.
Tänkte sätta igång och städa lite här uppe. Det är behövligt!
Lite bilder från igår, HAHA
& så här ser jag ut nu.... Där ljög jag, taget igår, haha. Ser betydligt mycket slitnare ut än sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0