måndag.

Jobb tidigt i morse, mycket och göra OCH stressigt eftersom det nya jobbet börjar snart. Har dock fått lämna över en av alla mina hundra saker att göra nu så jag har en sak ur världen i alla fall. Skööööönt.
Mäklaren ringde mig idag och sa att hon hade läst att jag var intresserad av en lägenhet och frågade om vi skulle boka visning (förstod INGENTING), så jag sa ja och fråga var tusan den här lägenheten låg nånstans. Visades sig att min MOR har lämnat intresseanmälan åt mäklaren att "jag" är intresserad av lägenheten. Hon hade alltså använt mitt namn och nummer och sedan glömt och berättat det för mig. Haha..

Var tvungen att sluta tidigt för att hinna till visningen klockan 4. Lägenheten hade perfekt läge och den var grymt fräsch. Bara det att den var på 29 kvm och det är lite för lite alltså. Skulle nog få lite panik.

En halvtimme efter den visningen var vi iväg på ännu en visning, en 1a på Haga. Inte fin och inte alls intresserad.

Under hela dagen har jag hållt på och budat på den lägenheten som jag skrivit om tidigare. "Leder" just nu budgivningen, hihihihi. Ska inte förvänta mig för mycket men man blir ju helt galen. Det är mååånga intresserade, bra jobbigt.

Nej nu ska jag föna håret sen lägga mig i sängen och titta på en film.
Godnatt! PUSS


Kommentarer
Postat av: sandra

LYCKA TILL!!!

2011-01-24 @ 22:36:31
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Cici

Gillar din header:)

2011-01-26 @ 10:01:01
URL: http://sleazerocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0