it's like a fairytale without a happy ending.

Var på lägenhetsvisning idag, tror den kan bli riktigt nice när man har gjort om det så man själv vill ha det-typ göra om allt från golv till tak, hehe. Nej, men själva planlösningen var KANON. Bästa som jag stött på hittills i alla fall, lägger nog ett bud på den här, hihi.
Det värsta med visningen var att hela lägenheten var äckligt smutsig. Ägarna till lägenheten just nu hade inte ens städat (!!!!), det var hundhår EVERYWHERE och det till och med luktade illa där inne. Inte okej. Blev ju liiiiite värre också eftersom jag var bakis som ett as och var nära på att springa till toaletten på själva visningen för att spy. EUW.

Efter visningen blev det en fet donken-meny och sen storhandla. Köpte med mig två gråtfilmer - Allt för min syster och Remember me. Den förstnämnda har jag sett sen innan men inte Remember me. Och jag har nyss titttat på den, jag är förstörd. Jag gråter fortfarande.

Jag sa godnatt till mor och far för 3 timmar sen, kan inte gå och lägga mig tidigt.
Nu ska jag sova i alla fall.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0