Ett snabbt inlägg..

Har precis skickat iväg ett word-dokument till farmor, vi har ingen skrivare och det har hon så hon måste skriva ut det till mig. OTROLIGT viktigt att jag måste ha med mig det i morgon, viktig dag i morgon helt enkelt. Nervös så in i helvete!

Drog till stan när jag slutade jobba. Köpte spel till Wii, ny morgonrock (som jag upptäckte var hål i när jag kom hem!!!!), väckarklocka (IN NEED), Ally Mcbeal box (klockren serie ju) och så köpte vi en ny micro och grejer som inte är så intressant. Stod lääänge och tittade på en Macbook Air, beslutsångest som fan. PC eller Mac?

Ikväll är det Solsidan och Rush Hour 3. Grymt!

Måste sticka nu, så jag hinner hem till Solsidan, viktigt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0