your snow doesn't warm you in December.

Cicci åkte för en stund sen. Vi har tittat på Eat Pray Love, en kärleksfilm på självaste alla hjärtans dag, så trevligt. Haha. Riktigt bra film, men jag varnar er som ser den, vissa saker är till för de äldre att fatta, min mamma skulle älska den här filmen. Alltså en riktigt mamma-film.
Åkte till jobbet vid 8 i morse och hade ett möte med chefen. Planerat upp veckan och så där. Onsdag till fredag kommer jag agera assistent. Det hålls en kurs och jag ska vara till lags hela tiden och hjälpa till där det behövs. Jag har redan ett helt A4 med saker jag ska göra varje dag plus de saker dom ber mig göra. Kommer alltså ha fullt upp! Men jag tror det blir kul.
I morgon ska jag förbereda allt, så det är klart.
Åkte från jobbet vid 3 och direkt till frisörn och satt där i 2,5 timme. Nyklippt och ingen fet utväxt som innan, skönt! När jag kom hem tog jag en promenad till solariet, fy satan trodde jag skulle förfrysa på vägen hem.
Ska kasta mig i sängen och titta på Stylisterna och sen sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0