det här med julen.

Det är snart Julafton, jag kommer fira den hemma hos mina föräldrar med släkten. Min släkt är väldigt liten, dessutom ska farmor och farfar iväg på kryssning över julafton så vi blir ännu färre. Jag har tagit på mig att styra upp maten och jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara mig utan farmor. Men det ska nog fixa sig på något sätt. Haha!

Tidigare har jag aldrig brytt mig om maten på julbordet mer än att det ska stå framdukat och färdigt lagom till när jag ska äta. Mitt intresse för mat skjöt rakt upp i taket när jag var flyttade hemifrån och faktiskt var tvungen och laga all mat själv.

Skulle behöva gå och lägga mig, men jag har fått för mig att börja rensa garderoben nu (?)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0