ONSDAG.

Ni vet den där personen jag skrev om för några veckor sen, som jag verkligen inte tyckte om? Det är dags igen, eller det har redan startat. Idag och fram till fredag är jag tvungen att tas med denna människa. När jag kom till jobbet idag insåg jag att han hade gjort ett BIG mistake, jag blev arg som ett bi men det övergick ganska snabbt till ett hånskratt. Vid den tidpunkten längtade jag tills han kom dit så jag kunde ge honom en känga. MO HA HA. Där fick han så han teg ska ni veta. Dessvärre gjorde han hämnd, psykiskt. Vissa människor får en att känna sig så jävla liten, precis som att dom är smartare eller något. Han är en av dom.
Men jag tycker inte han bör vara stolt, det är pinsamt.
Hellre EQ än IQ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0