måndag.

Ska alldeles strax borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Tog mig lite ledigt idag och det får jag sota för i morgon, jobba dubbelt alltså. Tänkte vara där till 7 i morgon bitti, vi får se om jag håller det.
Idag trotsade jag min huvudvärk och drog ner på stan för lite shopping. Sen kom mamma förbi, vi tog med mina köksstolar till JYSK. Lämnade tillbaks skiten, hatar JYSK mer än allt! Ska aldrig i mitt liv köpa något mer där :) 
Vi tog oss till Media Markt för att handla lite, fick med mig en mikro, en brödrost och ett strykjärn, alltså prylar som jag har varit i behov av väääldigt länge. Fick även med mig ett spel till Wii, hihi.
Har haft ont i huvudet hela dagen idag plus gårdagen och har inte förstått varför treo inte fungerar tills mamma sa att det berodde på mina liljor. Japp, blommorna doftar alltså för mycket för stackars mig. Dom som är så fina.
Eftersom jag är en av de som får migrän väldigt ofta så är jag lite känsligare för såna starka dofter tydligen. Fick jag lära mig något nytt idag. Liljorna står nu på balkongen, jag tittar lite på dom ibland.
Nu blir det ett avsnitt greys sen sova. Just det, borsta gaddarna först.
& vet ni, i morgon har jobbet bjudit med mig på teater. Glada hudik nånting, ni vet dom som är handikappade? Aaa, jag tror det kan blir grymt i alla fall.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0