be careful what you wish for, baby blue.

Kommer hem dödstrött efter en LÅÅNG dag, bestämmer mig för att ta en nap när jag är hemma redan i bilen. Kommer hem och inser att jag inte alls flyttat till västerås lugnaste del, grannen ovanför mig dammsuger och har högst volymen på högtalarna och dunkar typ 2007 sommarhits. Underbart! Sitter och fnissar nu för jag har dragit på högsta volym på mina högtalare. Jag är dock lite coolare och spelar 2011 vårhits. Haha!
Undra om man vågar ta sig till IKEA, mamma är astaggad. Jag hatar att trängas bland folk...
Förövrigt så fortsätter min mördarvecka... Torsdag i morgon, sen är det bara några dagar till sen är det söndag. Mördarpass nästa vecka också. UJ UJ UJ
Coca Cola Light <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0