It's my birthday!

Dåligt med sömn på nätterna börjar bli en vana för min del, riktigt kasst alltså. Igår kom jag hem runt halv 1 och försökte gå och lägga mig direkt då jag skulle upp vid halv6-6 för jobb. Tror ni det gick? Inte en chans. Jag fick väl sova 3 timmar inatt ungefär. Hade jag kunnat hade jag alltså gått och lagt mig nu, men det finns inte ens på kartan. Om 3 timmar kommer mina fina vänner hit och kalasar, några kommer dock tidigare och hjälper mig. Guld värt! 

Nog för att jag är riktigt bra på att klaga så är jag ändå riktigt jävla happy! Ikväll festar vi till det lite och jag är så taggad som man bara kan bli alltså!
Nära och kära, vi ses i dimman! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0