it's a pity.

Hostar och hostar och hostar... Börjar fan bli trött på det här. Har hällt i mig hostmedicin, men inte fan hjälper det.
Vaknade 9 i morse av att jag nästan hostade (otippat) upp lungorna. Gick upp och tog en kopp te och slockna sen i soffan och vaknade igen runt 12. Ringde min frisör och skulle boka tid men fick komma dit direkt. Äntligen är det gjort.. Efter några timmar blev det stan med mamma. Tror jag har hittat outfit till lördagens festligheter, hihi.

Väckarklockan står på 04.30, hur nice? Ser verkligen fram emot det, jaaa gud ja sen jobba 10 timmar. Jag kommer vara skapligt död i morgon när jag slutar. Och jajajaja, ni som jobbar så varje dag, good for you!

Nej, hälla i sig lite hostmedicin och sen sova? Vore något faktiskt.. Ska bara hinna göra lite saker först.
Föresten, köpte Blondinbellas bok idag. Läsa lite ur den så jag blir lite trött.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0