bakis 2.0

Sitter hemma hos Malin och hänger lite. Mår sjukt dåligt fortfarande, förstår inte. Kom hem tidigt i morse, där av min extremt långa sovmorgon. Jag var inte på topp när jag vaknade.

Tackar Linn för maten och en nice förfest igår. Synd att du inte kom så långt igår bara, haha sötnos.

I morgon ska jag agera kock till mina vänner, återkommer hur det gick på den fronten efteråt. Haha, för dom som känner mig vet att mina skills i köket inte är de bästa och jag vet att Malin är rätt orolig i alla fall.

Film nu; Never back down.
Avslutar med ett par bilder.. Haha




Zara-8 år, nöjd tjej på Parken Zoo

Kommentarer
Postat av: Linnjävel

haha vadå jag var ju ute i typ två timmar innan benen vek sig

2010-10-25 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0