and when you smile the whole world stops and stares for a while.

Tittade nyss på Kenza & Tyras Show, mucho bra.
Ska gå och lägga mig och titta på nya avsnittet av Gossip Girl tänkte jag och sen sova. Har sovit dåligt på sistone och i morgon vill jag vara pigg heeeela dagen. Så gott som fullt upp, På dagen ska jag till Malin och sen kör vi vidare till hennes far. Sen blir det fest på annan ort på kvällen eller stad kanske jag ska säga.

Idag var jag in till stan med min mor, jag hittade nya tapeter till mitt vardagsrum. Kommer nog bli rätt grymt I think.. Har aldrig tänkt på hur mycket tapeter kostar :o Köpte även en ny klänning och en kjol.


Noel har hittat en ny lekkompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0