papaooo.

Sitter hemma hos min bror. Väntar på att mamma och Marika ska komma hit, dom har setat på akuten med Noel hela dagen efter en liten incident. Orolig blir man, men jag pratade med mamma nyss och det verkade vara rätt lugnt nu. Som tur är!

Försöker plugga, men jag är trapped! Kommer ingen vart och jag förstår ingenting. Sug! Är hungrig också, vilket inte gör det hela bättre. Ska styra upp det här nu.

Känns ju skapligt segt med söndag redan, var det inte fredag nyss? Drygt. Tur att det är kortvecka, lediga på torsdag som jag är annars också och ledig fredag då jag annars bara har en lektion. Så egentligen är det väl inte så mycket att hänga i julgran.

Nej, fixa käk kanske.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0