I cannot hear you, I'm kinda busy.

Kom precis in, har setat i solen och druckit kaffe med mamma. Fryser..

Jag är typ sjuk, kanske inte var den bästa idén att springa runt i linne på qwarn i fredags. Kan inte andas genom näsan och hör typ ingenting, tjurigt.
Ska snart ta en dusch tänkte jag, ska hem till bror & Marika och grilla lite senare. Gott!

Igår var det jobb hela dagen i princip, 8 jävla timmar krigade jag igenom. Dålig sömn och inte pigg i kroppen så var det rätt tufft. Hade sagt till mig själv och skippa tequilan i fredags, vem var det som stod vid baren och beställer tequila det första vi gör? Jag och Malin....

Nej nu ska jag chilla en stund innan jag hoppar in i duschen.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0