thursday again, yeah, this is getting old.

Igår blev det middag och utgång med klassen, det blev lite vin medans jag och Sandra fixade oss, gött! Jag hade i alla fall det hur trevligt som helst. Alla var glada och peppade, sånt gillar vi. Vi gick till Pluto och shakade lite. Blev stämplad på foten, gjorde bajsont. Ville typ skrika, grina, slåss och sen springa hem till mammas famn och tjura. Men man ska väl inte så saftig, så jag höll mig lugn.
Åkte hem till mitt andra boende och sov sen. Vaknade upp i morse helt död, kunde inte öppna mitt ena öga, det har varit fuckat hela dagen. Förstår inte varför, ville typ slita ur ögat.

Efter att jag vaknat till liv blev det IKEA och storshopping på Maxi, hann med och köpa lite prylar på Hälla shopping också. Fint det.

Läste nyss i Sandras blogg att man inte behöver komma till skolan i morgon, jaha nehe.. Det var ju kul, eller skojar hon? Måste kolla upp det där.

Family guy och sen sova.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0