I'm losing control.

Får damp på min dator, den lever bokstavligen sitt eget liv. Trycker jag på enter, ja då kan bakgrundsbilden på skrivbordet bytas helt plötsligt. Den byter inställningar själv och är allmänt dryg. Kan det vara virus? Sug i sånt fall.

Sitter fortfarande hemma, pillar mig i naveln typ. Börjar om lite mer än en timme typ. Ska ta bilen så det är inte sån brådska. Dock sitter jag i blött hår och lär föna det innan jag åker så ska väl ta tag i det. Inge jobbigt och börja 1 och sluta 4 på en fredag? Inte nå.
Har konstaterat att det bara är crap på tvn på förmiddagen, vem fan vill se Xena-krigarprinsessan?? & Tv-shop ta dig nånstans.

Igår hade jag fetaste pmsen någonsin och den här morgonen har inte börjat så bra heller. Ska försöka rycka upp mig!

Nej, föna håret kanske.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0