I left my head and my heart on the dance floor.

Snart dags för att se Sex and the city 2, inge taggad va! Plus såna där goda chips ni vet som man kan köpa på bion, mmmmm...

Vaknade 2 idag, helt galet. Var längesen jag vaknade så sent, trodde liksom klockan var typ 11. Åkte till Åsby i hopp om att hitta något fint till mamma i morsdag present. Men icke, jag åkte därifrån tomhänt. Jag kan ju inte ge mamma något fult så jag stressade hem och åkte med mamma och Noel till stan. Köpt massor med grejer till studenten, typ partytält och sånt ni vet.

Nej nu ska jag hoppa in i bilen och sticka till stan. Jag sätter en hundring på att Malin inte är klar när jag kommer dit.
Puss!

Juste... Några bilder från igår kanske kommer upp senare eller i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0