we no speak americano.

Jag är kass på det här med bloggen.. Men jag har så gott som fullt upp med studenten och allt det innebär.
Igår var det Studentmiddag/Mösspåtagning, lärarna bjöd självklart på underhållning och vi fick även reda på sjuka grejer om våra lärare vi inte visste och även visste. Typ en är skogsturkens syster, en annan hade visst puttat igång Iron Maidens turnébuss och ännu en annan lärare hade blivit uppvaktad av Bono från U2. Det var en jävla massa mer, galet! Vi avslutade kvällen på Löga med Kubb och Beachvolley.

Nu taggar vi för maskeraden på Pluto ikväll, kommer nog bli awesome! Vi startar med grillning och en jävla massa alkohol hos mig sen tar vi oss in mot stan. Jag springer omkring i huset och fixar och donar till hög musik.

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0