waka waka.

Det var inte längesen jag kom hem från jobbet, var upp redan 6 i morse för att börja jobba klockan 7. Jag var mer än död när jag vaknade, ni vet när det verkligen tar emot att gå upp när väckarklockan ringer. Inte skönt. Men väl på jobbet rullade det på. Mindre folk idag än det var igår kväll så det var skönt att jag inte var i kassan. Hon som satt i kassan sa att det var två betalande kunder på 1,5 timme. Haha, då är det lite.
Är ledig i morgon bara sen jobb mån-fre.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, taggar lite för ikväll.
Måste hoppa in i duschen strax, fixa mig och sen sticka till Elin. Måste bara ta det lugnt i 2 min, har varit fullt upp hela dagen.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0