et là tu cries encore plus fort.

Det börjar bli en vana att jag får damp på mig själv. Herregud, jag hade ju missat att lämna in uppgifter som jag har haft på min dator hela tiden. Tur att jag fick ett stress-mejl igen då, för i morgon lämnar vi ju in datorerna och får dom tömda. Kul och få tillbaks en empty dator..

Har en redovisning i morgon, blev precis klar med uppgiften. Tänkte först att jag skulle sitta och skriva den i morgon innan skolan i solen. Börjar ju inte förrns 1, men nej. Fick ihop några rader nu, får väl snacka i slow motion så det tar lite längre tid. Typ fixa en hostattack mitt i redovisningen eller något. Det där löser sig. Skrivet direkt från boken, haha!

Sova kanske? Damn vad trött jag är.....
Puss och godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0