it takes two to whisper quietly.

Jag har absolut ingenting att göra och inte tänker jag gå ut heller, det vägrar jag. I det här vädret, nej du. Vägrar åka någonstans med bilen heller för det kommer förmodligen sluta med diket för min del.

Nej jag tänkte öppna min bok och läsa klart den. Läser en urspännande deckare. Intressant va?

I morgon håller jag tummarna för min beställning från nelly kommer, annars är den tvungen att komma på fredag. Måste ha det innan helgen, haha!

Just ja, innan jag går.
En kis på skolan jag praktiserar på hade med sig brunsås till utedagen i stället för oboy. Stackarn...

ps. jag har fått upp dörren nu.

Kommentarer
Postat av: maddde

kom på att jag fortfarande har din matilde-bok! vi lär ju göra nåt nån dag,hundra år sen..

2010-01-27 @ 20:45:35
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du aldrig haft nån kille?

2010-01-27 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0