tryggheten från gamla dagar men det finns ingen som kan få dom tillbaka.

Skruva den som beckham går på tv400, han är ju dödshet tränaren.. Damn.

Vid 2 åkte jag till sura, mormor bjöd på mycket god mat. Efter det somnade jag i soffan och vaknade vid 4, helt slut. Efter några koppar kaffe var jag på g igen. Åkte och handlade sen hem.

Min skoldator vill inte som jag vill, för några dagar sen försvann ALLT på den datorn. Idag kom jag på att det var viktiga bilder till vårt projektarbete som hade försvunnit.. Jag började fippla med datorn och vips så hittade jag allt som hade gått förlorat, fan va bra jag är. Hade huggit av mig armen om vi hade fått tagit om dom bilderna. Sandra och Linn hade nog strypt mig också, haha!

Nej nu tänkte jag göra lite nytta, jag ska plugga! Shit, första gången på riktigt länge jag ska göra det hemma. Men det är bara några dagar kvar innan två stora arbeten ska vara inne, så jag är tvungen.

Hörs!


I thailand.
Haha, vi blev strandsatta.... eller nått. Vi skulle till en strand som vi aldrig varit på, vi hamna på något ställe som var helt öde. När vi skulle gå vidare var vi tvungna att gå i vattnet till en strand, vi trodde det var grunt och att man kunde gå normalt över. Icke sa nicke, helt plötsligt blir det tvärdjupt och är tvungna att simma och trycka ner alla våra saker i vattnet, det vill säga handduk, väskor (som innehöll allt! iPod, pengar, böcker osv.). Arga som bin var vi. Vi hittade till slut en restaurang som var helt tom där myror kröp överallt. Vi hittade också en kis som kunde ringa taxi åt oss, pissdyrt också blev det. Och sura blev dom att vi var så blöta. På hotellet garvade dom åt oss när vi kom tillbaks.
En gullig upplevelse får jag lov att säga.

Kommentarer
Postat av: Lins

se till att skicka dom där bilderna då så det inte händer då :D eller lägg in på g

2010-01-25 @ 13:44:33
Postat av: z

jag har lagt in dom på D så nu är dom ganska safe!

2010-01-25 @ 19:10:46
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0