I'm tripping on words, you got my head spinning.

Jag ska väl kasta ihop ett inlägg innan jag slänger mig i sängen.
Slutade halv 1 idag, somnade som vanligt i soffan. Vaknar av att mamma frågar om hon ska komma hem tidigare så vi kan åka till stan, hell yeah. Jag är luspank och kryper snart ur skinnet om inte lönen kommer snart.
I stan blev jag en tisha, 5 ringar och några trosor rikare. Hittade en apsnygg tisha också, men glömde helt bort att köpa den :o Lyckades bra där... Så får väl svänga förbi stan i morgon eller på torsdag och köpa den.

När jag kom hem från stan, åkte jag direkt till gymmet. Var tvärlat, orkade ingenting så jag drog hem, haha. Ska väl dit i morgon och ösa lite mer.

3 dagar kvar på praktiken. Sen är det lov och sen börjar kukskolan igen, längtar inte ett skit..

Nu ska jag titta några avsnitt av Glamourama sen är det nattinatti.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0