världens kallaste värld, jag snackar inte om vädret.

Jag är totalt tvärtäppt i näsan och har munnen ständigt öppen, sessy!

Har konstaterat att nysa är riktigt skönt, det kittlar sådär fint i näsan liksom. Fast det är drygt när det känns som man ska nysa men nysningen kommer aldrig.

Av någon anledning sitter jag vid bordet på en obekväm stol och här har jag setat ett par timmar, jävligt oskönt om jag får säga det själv men är för lat att flytta mig och datorn till soffan. Då är man fan lat alltså. Hunden ligger och smygfiser under bordet också, inte det minsta nice. Jag gillar läget helt enkelt.

Ska väl gå och lägga mig alldeles strax tänkte jag. Eller jag ska nog lägga mig och läsa lite. Har precis börjat läst en thriller, jävligt scary är den också.

Nej nu kastar jag in handduken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0