your foolish pride's what keeps me from giving you more.

Alltså, det är tvärlock för mina öron, jag hör typ ingenting. Snorar som ett as gör jag också... Som tur är har jag ingen feber längre. Måste vara tvärfrisk på fredag, är taggad som ett as. Men blir nog hemma en dag till och sen går jag till praktiken på fredag.

Igår åkte jag till J för att kolla på ph-finalen. Men tyckte inte finalen var speciellt spännande. Dom som egentligen skulle vunnit hade ju åkt ut redan. Andreas och Catja skulle ha vunnit och sen skulle Cimon och Greta kommit tvåa.

Åh, jag vill åka till sälen. Är sjukt sugen...
Och inte fick jag följa med när mamma ska dit och åka vasaloppet heller. Så får kirra det här på egen hand. Haha.

Nej nu ska jag göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0