sweet saturday.

Jag sitter hemma hos Malin och hänger lite. Vi vaknade rätt tidigt i morse och trodde klockan var typ 1 eller något, men den visades sig vara halv 9. För mycket vuxenpoäng om man går upp då så vi somnade om och vaknade för inte så längesen.

Vi är rätt döda, men Malin är nog värst. Hon gick all in igår och somnade alldeles för tidigt, haha. Gullan då.
Igår var några paradise-medlemmar på Silk. Kristoffer, Stefan, Annelie och Madde. Pallade inte tränga mig bland alla fjortisar för att försöka få ett kort med dom. Herregud.....

Snart kommer våran skjuts hem till Hallsta. Vi har bestämt att vi ska laga finmat ikväll, vi får se hur det går. Kommer förmodligen sluta med en pizza från Maistro.

Nej nu ska jag väl klä på mig.
Puss i ljumsken.


gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0