let us take a look around.

Man har suttit för mycket i kassan när man till och med kan sträckkodens alla siffror på 6 pack ägg, jo det är sant. 7392798013571, för den sträckkoden funkar fan aldrig. Det var dock en vecka sen jag jobbade, men ändå.

Ska snart åka och köpa hårfärg och grejer, har fått för mig att färga håret hemma. Var ett tag sen jag gjorde det, vågar inte riktigt göra det, så det blir alltid frisörn. Men nu blir det andra bullar, har tvingat Linn att göra det. Bara och gilla läget Linne.

Just nu är jag DJ åt Marika, hon är våran personal cleaner med en engelsk touch sådär. Haha nej, det är av goda skäl. Jag ska väl hjälpa na lite tänkte jag. Eller jag städar nog min våning i alla fall.


jag gillar dig

Kommentarer
Postat av: Linn

hatar dom där jävla äggpaketen. lider av samma problem.

säg tid så färgar jag ditt garn (är ju tvungen liksom)

snygg klänning be te ve

2010-02-05 @ 11:42:42
Postat av: Anonym

köp lroeals blonda, den är bäst!

2010-02-05 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0