just hanging by a moment.

När jag kom hem efter praktiken blev det ryggläge direkt i soffan, somnade ganska fort också. Sov i 4 timmar, vaknade klockan 7. Trodde klockan var 7 på morgonen och tänkte att jag skulle titta på Vakna med the voice en stund innan jag fixade i ordning mig. Gick upp och skulle kasta i mig frukost, slänger en blick på digitala klockan i köket som visar 19.14, häärligt. Haha, jag var typ i chock i en halvtimme innan jag fattade någonting.
Gick i alla fall och la mig i soffan igen och tittade på tv, somnade ännu en gång och vaknar klockan 9. Inte så nice då jag kommer få det grymt svårt att somna när jag ska gå och lägga mig. Det vill säga efter jag skrivit klart det här inlägget.

Har tittat på OS som vanligt, herregud blir helt galen alltså. Höll på att tugga av mig fingrarna alltså.. Helt inne i det.

Förövrigt så har jag inte haft en enda rast idag på praktiken.. Barnen tyckte det var way too cold ute så alla ville vara inne på rasterna och någon måste ju se efter dom också. Härligt... Skapligt slut i huvudet. Plus att ordinarie lärare var på kurs så jag hade klassen själv halva dagen.


Ja, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0